24 September 2010

Hejhej!
Sitter här i soffan hos Talli och dricker lite cola i min ensamhet medans Talli är i duschen! : )
Ska snart dra på mig lite diecent kläder så vi kan traska in till stan och köpa kaffe och sen ska Talli få springa in till systemet åt mig och köpa några smirnoff ice! ; ) HÖHÖ!
Jobbade iaf inatt och de var helt okej!
Talli kom dit vid 2 och höll mig sällskap medans jag hämtade smörgåsar som mamma kom och lämnade. : )
Sen gick jag upp och sov och sen fick jag sluta kvart i 7! : ) GOTT!

Har precis kollat på film, de fick bli Killerclowns from outer space! HAHA hur kul som helst! xD Den va fan inte igår man såg asså! ; ) HAHA!

Nej, nu ska jag säga att Frida ska springa hit så vi kan börja traska in till stan så vi får våran macchiato! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0