23 September 2010

Helluu!
Sitter hos Talli och väntar på att han ska hoppa in i duschen så vi kan gå till turken och köpa cigg&snus och sen gå bort till pärlans för att lämna snusen till Jenny!
Blir hem och mysa innan jag drar iväg till jobbet! : )

Runt halv 8 imorgon slutar jag och då ska jag hit och mysa ner mig i sängen med Talli eftersom att han är ledig imorgon!
Sen får jag ju lön också så jag kommer ha runt 14 tusen att leva på! Woohooo!
I löööv my lön! ; ) Höhö!
Så imorgon ska vi köpa flak och ha de allmänt kul! : D

Nej, nu tänkte jag slänga in en bild på min underbara systerson som jag inte träffat på typ 5 veckor!

Moster älskar Dig nåt så fruktansvärt mycket!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0