22 September 2010

Hej!
Sitter hos Talli typ halft nyvaken med en kopp kaffe.
Har dratt över golven med dammsugaren  och plockat oså!
Ska bara ta disken också sen är jag klar. : )
Hoppas han blir glad nu när han kommer hem! : D ♥
Han ska jobba fram tills 5-6 idag också så jag kommer inte träffa han på länge! : (
Iofs så är ju klockan 3 snart så inte alls för lång tid! (y)
Kom på nyss att jag är inte alls bra på att göra kaffe på hans kaffekokare! (n)
De va inte världens goaste precis men det funkade! ; ) HAHA!
När jag är klar här ska jag traska hem till Diana och träffa henne och lilla Moa som jag bara sett på håll! : )
Ska bli kul de! : D
Det ser inte ut som om det är mycket mer att göra än diska faktiskt, förutom köksbordet men det är hans papper som ligger där så jag skiter i att göra i ordning där. : P
Tur att det inte är mycket disk, så snaaaaart är jag påväg till Diana! : D HIHI!
Nej! Nu ska jag allt ta och fortsätta! : )


Slänger in en gammal bild! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0