21 September 2010

Godmorgon!
Sitter hos Talli och gör inte alls mycket..
Kom hem från jobbet för en liten stund sen och har precis tryckt i mig två smörgåsar! GOTT!
Talli sötnos körde mig till donken innan jag började jobba så jag har inte varit direkt hungrig på jobbet. : P HAHA!
Fick jobba över till 8 idag och är inte trött heller, så jag funderar på att göra mig en kopp kaffe och kolla tv tills jag blir trött. : )

Ingen aning om vad som händer idag heller, hoppas Talli får sluta tidigare så jag får träffa han lite! : ) ♥
Tror jag skiter i kaffet, "råkade" öppna en cola ist.. : P (a)
Leia grisnils springer runt som en idiot här så jag tvivlar på att jag kommer somna när hon gör så mycke ljud. : P HAHA!
Sen har jag ganska svårt att sova utan Talli också.. -.- : /
*Tar en klunk cola*
För de va noooog inte gott eller!? Iskall och asjävla god! : D

Eftersom att jag inte är så jävla trött funderar jag på att plocka i ordning här lite.. Inte för att det är mycket som behövs göra men det är ett tidsfördriv. : P Sen kanske jag blir lite trött av de också.. (y) HAHA!
Nej, en cigg och sen slappa lite framför tv:n innan jag sätter igång om jag inte hinner bli trött innan det. : P

Kommentarer
namn? - Jenny

Du kan ju alltid komma hit och plocka, då blir du trött vill jag lova ;)

2010-09-21 @ 10:46:43
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0