21 September 2010

Godmorgon, eller nåt!
Vaknade vid 2 av ett sms från Talli, så nu har jag suttit och pratat med han i nån timme! : )
Ska snart hem till Jenny och äta pannkakor! Fy åt helvete va gott de ska bli! : D HIHI!
Talli kommer hem vid halv 5-5 nångång och då blir det nog massa mys kan jag tänka mig! : D
Han får även sovmorgon så då kan vi ligga och mysa några timmar extra innan jag ska till skolan och sega. : P HAHA!

Leia jagar en fluga och ser bara allmänt dum ut och jag sitter här sugen på kaffe men orkar inte gå in till köket och sätta på. : P
Okej att jag ska g¨en korsning hem till Jenny men det är en heeeelt annan sak för där ska hon ju göra pannkakor som jag ska feta mig på! ; ) HÖHÖ!

Nejnej, dra på mig tröjan och jackan, tända en cigg och gå kanske..? Magen kurrar! ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0