20 September 2010

Helloo..
Sitter hos Talli och gör ingenting, ska snart åka iväg till Bloms med Jenny och Eva! : )
Vet inte när vi kommer tillbaka men de blir mys med Talli då iaf, har inte träffat han sen 5 imorses. : (
Han jobbar fram tills 4 kanske senare och jag börjar jobba kl 10 ikväll så det blir inte många timmar vi träffas idag. : ( Sucks! (n)

Inte nog med det för när jag slutar halv 8 imorgon har han redan åkt till jobbet så vi träffas inte försen imorgon efter att han kommit hem!
Så jävla dålig tajming på allt nu! (n)
Fast det är ju bra att vi båda har jobb ändå! : ) (y)
Yeye, nu ska jag ta mig en cigg och kolla vad mamma vill mig på facebook. : P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0