19 September 2010

Hellu!
Kom hem från Talli för en stund sen, ska duscha oså innan jag drar tillbaka! : )
Tar även med mig datorn så jag har nåt att göra imorgon när han är och jobbar.. (y)
Ska även ta med mig Leia för han ska ta henne. Hihi! : )
Så helt ensam blir jag inte imorgon.. : P HAHA! : D

Igår blev det några öl även om jag går på penicillin.. Kanske inte jättebra men.. : P
Var först hemma hos Sandra men de va inget kul där så jag, Frida och Talli drog hem till Robin och Sussi fast Frida gick in till stan ist för att följa med oss. : P
Hos Sussi vare skitkul iaf, hihi! : )
Drog väl hem till Talli runt 2-3 nångång och hade allvarssnack typ. : P
Brukar lixom bli så på fyllan.. ; P HAHA!

Trevligt hade jag iaf, eller aa, det har jag alltid med Talli! ^^ ♥
Nej, nu ska jag bada och sen åka tillbka till Talli! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0