18 September 2010

Helloo..
Sitter hemma hos Jenny med henne, Eva och Hasse! : ) Trevligt, fast jag är inte direkt pratglad nu.. -.-
Var nyss inne i stan med Talli, Pontus och Frida.
Talli drog med Findus för att hjälpa han att flytta oså drog jag, Frida och Pontus iväg till Jocke men jag drog hit istället..
Ska snart sms:a pappa och be han komma och hämta mig så jag kan åka hem och duscha oså!
Får väl se vad som händer och fötter idag, orkar inte direkt göra nåt tror jag. Allt är ju så jävla tråkigt här i stan. -.- (n)
Blir väl säkert att jag somnar framför datorn när jag är hemma så vi får väl se när jag vaknar, är det inte allt för sent blir det väl att dra till Talli. Hamnar nog där i vilket fall som helst!
Nej, jag är såå jävla depp nu så hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0