17 September 2010

HellooO!
Sitter hos Jenny och dricker cola, förjävla ovanligt eller? HAHA!
Finns inte så mycket att göra när hon inte är här mer än datorn.. : P
Hon jobbar fram tills tio så jag ska bort till henne och lämna hennes nycklar sen iaf, blir mys med Henrik idag, HIHI!
Han skulle höra av sig vid 6 då han ska fixa chips, dipp, dricka och godis! : ) GOTT! : D

Vaknade iaf vid 12 av att Tallis mobil ringde och för att det var så jäääävla varmt! :o Kärebarn! xD
Sen blev det lite mys innan vi hoppade in i duschen! : )
Gick in till stan efter att vi duschat och träffade Jenny sen gick vi till af oså sen hit, Talli svängde av vid Italia så det var bara jag och Jenny. : )
Fick köpt mig en macchiato iaf, oohjääävlar va god den var! :o ;-D HÖHÖ!

Nej nu ska jag ut och ta en cigg! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0