14 September 2010

Helluu!
Sitter hemma hos Jenny och gör inte ett skit..
Hon drog typ för en 20 minuter sen eller nåt till jobbet så jag och Olle är här och gör inte mycket.
Håller på att koka kaffe som snaart är klart! HIHI!
Igår skulle jag egentligen till skolan och lämna in mitt sjukintyg men Camilla ringde vid tio och frågade om jag ville med till Siba med henne och eftersom Talli hade åkt till jobbet ville jag ju det så jag hade 10 minuter på mig innan hon kom och hämtade mig. : )
Fick köpt mig en tröja, trosor och ett par jeans! : ) GILLA!
Åkte med henne hem till sig för att kolla på lägenheten och den var asmycket mindre än vad jag kommer ihåg.
Alla rum är små som satan.. ;o
Aja, sen blev det en tripp ut med hundarna och sen körde hon mig hem så jag fick bada innan jag och Frida skulle traska iväg till Talli igen. : )
Kom väl dit runt 6 oså hade vi så tråkigt att jag, Frida, Talli och Pontus satte oss och spelade Finns i sjön och sen blev det film, Skicka vidare hette den, asbra och jag och Frida sitter och gråter till den. : P
Sen blev det en till som inte alls va sådär jättebra, Tekken hette den, som spelet.. : P
Höll på att somna till den så jag och Talli gick och la oss och Frida och Pontus gick hem.
Vaknade av Tallis mobil imorses och kunde inte somna om så jag drog på mig kläder och traskade bort till skolan och lämnade in sjukintyget så Hans kunde göra en kopia, känns bra att ha de gjort iaf så nu är det bara att skicka in originalet till jobbet! : )

Yeye, nu ska jag väl dricka upp mitt kaffe och vänta på Talli som antagligen fick sluta tidigare idag! : D ♥


Jag tycker om dig ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0