Nyduschad!

Vi tog en dusch för en stund sen och fyfan va gott det var! : )
Ska nog snart hem till Jenny och vara social med henne, Talli ska iväg till Jocke en sväng så jag passar på att gå dit. : )

Träffar inte mina kompisar öht längre så det är på tiden! : P : )
Igår/inatt låg vi och kollade klart på nästan hela säsong 1 av HImym och såg klart på det imorses när vi vaknade så ikväll börjar vi med säsong 2 tror jag. : D ASBRA program! ; )
Har en sån jävla lust att flytta till USA när jag ser såna program!! :o : (

Nu sitter jag iaf här med en Talli klängandes på ryggen och kikar lite smått på the simpsons ocoh väntar på att hans mormor ska komma och lämna lite grejer. : P

Naae vi hörs senare när jag kommit hem igen! : )


Saknar min Frida-Li massor också! ♥

Kommentarer
namn? Frida-Li

Saknar dig med! : ( <3

2010-10-20 @ 23:48:01
URL: http://misszetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0