Hemma hos mamma&pappa.

Hej!
Kom hem till mamma&pappa för en liten stund sen, har varit på IKEA med syster och köpt lite skitsaker! : )
Lyckades även fastna med foten i såna dära dörrar som snurrar runt påväg ut när vi va klara. xD HAHAHA!
Sen tappade vi bort oss i Gbg, nästan!De va inte långt ifrån iaf.
Meeen vi överlevde som tur är!
Nu sitter jag och äter mat från donken och gör absolut inget mer än det.
Ska kolla med pappa om han kan köra mig till Talli när han slutat för jag orkar inte gå med en stor IKEApåse hela vägen till dövskolan typ. -.- xD

Nej, nu ska jag passa på att hoppa i badet medans jag ändå är hemma, Talli har ju bara dusch så man saknarbadkaret litegrann. : P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0