3 Oktober 2010

Godmorgon!
Sitter här fortfarande full från igår. : P
Började dricka redan vid halv 2 på dagen och sen höll vi på fram tills 1-2 nångång inatt.
Fråga mig inte vad som hände för det kommer jag knappt ihåg.
Vet att vi var här först, sen gick vi till Carro och Fimpen och sen drog vi hem till Erik.
Men dagen igår var rolig, det jag kommer ihåg iaf. : )

Sitter iaf och kollar på ensam hemma med Talli och bara myser nu :)
Kanske ska åka till Willys och köpa lite mat sen med pappa. Fast det är inte säkert än.. : P
Men jag tror det! : )

En månad med baby idag också, I'm so happy! : D
Nej vi hörs sen!


Kommentarer
namn? Anonym

De var det sötaste!=)

2010-10-04 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0