29 Oktober 2010

Hejsan!
Vaknade vid halv 4 trotts att vi båda hade ställt klockan på halv 12 och halv 1 : P
Vaknade av att Camilla ringde och frågade om vi ville med till överby och det ville vi så vi gick upp och tog på oss kläder och gick ut! : )
Fick träffa mina favoritbarn som jag inte har träffat på jättelänge! ^^ HIHI!
Var väl där tills lite över 6 och sen åkte vi hem och jag och Theo hade jättekul i baksätet då vi lekte lite! : D
Vi kom hem för inte alls längesen och har kokat kaffe och ätit några smörgåsar och nu sitter vi i vardagsrummet och ringer till 3 som är jättekonstiga! :s

Jobb inatt då... Det suger!
Tog Almas pass igår och skulle egentligen vara ledig men jag måste jobba ändå.. :/
Detta blir den tredje natten i rad som jag jobbar och man blir ganska dum i huvet när man jobbar nätter för man får så oregelbunden sömn och sover bort dagarna..
Men jag skulle tydligen få gå hem runt 5-6 imorgon bitti vilket är ett plus så då ska jag hem och sova och sen ska jag upp klockan 11 - 12 imorgon för att gå till oktobermarknaden med baby!

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och mysa med Talli, Bianca och Leia som ligger bredvid innan jag ska dra till jobbet! : )

Kommentarer
namn? - JennySavefors

Tycker snart att vi får ta och träffas, saknar ju min lilla Sara =)

2010-11-01 @ 10:04:14
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0