28 Oktober 2010

Godmorgon!
Kom hem från jobbet alldeles nyss och har jobbat i 12 timmar.. : )
Jobb på fredag igen och sen är jag ledig resten av helgen! Gott!
Ingen skola för mig idag, funderar på att hoppa av faktist för jag går aldrig dit.. : /
Hoppar jag av så kommer jag jobba ett tag till och sen gå på komvux ett år eller nåt för att läsa omvårdnad!
Tror det blir bättre faktiskt, för jag kommer inte vilja starta eget eller jobba inom handel utan jag vill jobba med människor... :-)
Fast studenten hade varit rolig ändå men att plugga upp betygen är det som är jobbigt och att faktiskt gå upp tidigt för att sen traska iväg till skolan. : P
Nej, nu ska jag ut och göra en mugge och en kopp kaffe och bara ta det lugnt, orkar inte sova för jag måste vända tillbaka dygnet, jag och Talli har kollat på hImym till halv 5 varje morgon så det kanske är dags att vända tillbaka det! : )
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0