28 Oktober 2010

Helloo!
När jag kom hem imorses tog jag en mugge och en kopp kaffe och mös i soffan med Talli som inte kunde sova efter att jag kom hem. : )
Ringde Diana vid halv 12 och mötte henne vid Johns och gick hit och tog en kaffe och prata massa skit och lekte med Moa! : D Sötnos!
Vid 2 gick hon hem och då följde jag och Talli henne en bit och sen gick vi hem och mös i soffan! :)
Vid halv 4 gick han bort till David och jag la mig och sov för jag jobbar natten idag.
Camilla ringde och fråga om jag kunde jobba vid 1 eller nåt imorses och jag behöver ju pengarna så jag somnade vid halv 4 och gick upp halv 7 och ringde Camilla och prata lite! : )
Nu har vi precis ätit en sen middag och det fick bli samma som i förrgår, potatismos, köttbullar, brunsås och broccoli! :)
Så nu är vi mätta och väntar på Frida som ska komma hit en sväng!
Vid halv 10 ska jag dra bort till jobbet och kommer hem imorgon bitti mellan 5 och 7! :)
Nej nu ska jag vara social med älskling och katterna! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0