24 Oktober 2010

Godmorgon!
Sitter i sängen och dricker en cola och har precis ätit frukost! : )
Talli vaknade nyss och han är bakfull den stackarn.. : P
Vaknade vid 9 imorses och kunde inte somna om så jag ska försöka sova några timmar nu men om det funkar vet jag inte.. : P
Igår var vi här och drack i början sen traskade vi hem till fimpen och Carro och sen gick vi tillbaka hit och fortsatte igen. : )
Blev en pommestallrik på Pärlans också för jag hade inte ätit nåt på hela dagen förutom godis så jag var ganska hungrig och det kanske var därför jag blev så jävla full igår. : P HAHA!

Idag kommer vi nog bara ta det lugnt och slappa framför massa avsnitt av hImym!
Ska även kolla med pappa om han kanske kan köra mig till Willys så vi får köpt lite mat, fast det lär ju inte bli försen efter 5-6 för han jobbar..

Menmen, nu kommer han snart ur duschen så jag ska mysa ner mig med en bakfull Talli!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0