2 Oktober 2010

Godmorgon!
Kom hem från jobbet för drygt en kvart sen.
Sitter just nu och äter en mugge! : )
Ska snart hoppa in i duschen och sen hoppa i säng med min kära pojkvän! : D
Vid 10 kommer Camilla ringa och fråga om jag ska med till Överby och det kommer jag säkert vilja, eller aa..
Det beror helt på om jag ligger och sover då eller inte. : P
För kommer jag sova så kommer jag vilja sova ännu mer och då vill jag nog inte följa med. : P
Fast jag vill egentligen..
Skitsam! xD

Var på Överby igår med Talli och Frida, fick köpt mig 2 par Jeans från JC! GILLA!
Sen blev det donken och sen körde vi hem Åke och lämnade av Frida hos sig, sen träffade Talli mamma och pappa för första gången : D
De va inte så hemskt som jag trodde, även för han. : P HAHA!
Blev iaf att pappa körde hit oss för vi hade 2 flak öl i bilen och sen påsar oså! : P
Vid 10 var vi tvungna att gå för mitt pass började så Frida och Talli följde mig och sen började jag jobba! : )

Jobb på måndag och onsdag igen!
Nej, nu ska jag ta och duscha en kvart innan jag går och lägger mig! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0