1 Oktober 2010

Hej!
Fan va tiden går fort, redan första oktober.. : P
Snart dags för oktobersmarknaden också! Wiiiiiiie!!! ;-D
Jobb för mig idag, extra pengar sitter aldrig fel! ; ) HöhÖ!

Talli har slutat och är påväg hem nu och jag gissar på att han ska duscha oså innan jag ska dra med han till stan så jag kan få min macchiato! : P
Fast iofs så skulle vi kanske till Överby så jag får kolla med pappa om vi kanske kan låna hans bil idag. : )
Det löser sig alltid så. : P : D

Sitter iaf här och väntar på Talli och dricker en kaffe och lyssnar på musik!
Dagen idag kommer bli så jävla bra tror jag. : ) Det känns så iaf.. : )
Fast lite ont i magen har jag.. : / men det kan nog bero på att jag dricker kaffe. : P HAHA!
Skitsam, jag ska försöka ha kul idag!
Typ kolla på när alla andra dricker.. xD HAHAH Askul verkligen xD : P
Imorgon får det bli öl för mig eftersom jag jobbar idag. : )
Jobbar ju 3 fredagar denna månaden så jag får väl vänja mig. : P
Nej, nu ska jag kolla runt på internet en schweeeng! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0