1 Oktober 2010 uppdatering!

Helloo igen!
Tallli har kommit hem men stack typ lika fort igen, eftersom han gjorde sin sista dag på jobbet idag så ska han lämna tillbaka jobbilen till jobbet och sen kör hans styvpappa hem honom och då ska vi nog gå hem till mig och hämta nycklarna till bilen och åka iväg till Överby så jag får köpt mig ett minneskort till kameran! : D
Fast pappa har inte svarat än så jag ska dra iväg ett sms till mamma eftersom hon alltid kollar sin mobil, tillskillnad från pappa : P HAHA!
Segt att jag ska jobba inatt asså, alla andra ska dricka och ha askul, utom lilla jag. : P HAHA
Min dag kommer imorgon! ; )
Det bästa med morgondagen kommer vara när jag kommer hem och ser att Talli ligger i sängen och sover så jag bara kan krypa ner och mysa med han! ^^

Nu däremot ska jag ta mig en cigg nu och vänta på att Talli ska komma hem så ska vi dra hem till mig och hämta bilen för vi fick låna den! : )


Du är världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0