Tidsfördriv..

60 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Talli! ^^
3. Hur lång är du? 159 sist jag mätte mig.
4. Vilken var den senaste film du sett? Rec fast såg inte hela för jag somnade.. -.-
5. Vem ringde du senast? Camilla tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Aa fast han har inte skickat nåt :-S" Till Sabina.
7. Var är dagens planer? Halloween maraton med älsk! :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är olika..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/grön och med en stänk gult ibland.
12. När vaknade du idag? 4 typ.. :s
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hos heztarna! :)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Önskar det vore i ett varmt land med familj och bra jobb. :)
17. Vad skrämde dig som barn? Jag vet inte, de vanliga, typ spindlar..
18. Vem fick dig att skratta senast? Talli :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? HAHA!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 tror jag.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? HAHA ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor och skor.
26. Är du social? Om jag vill.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel, twister, den andra billiga på torpa och nogger black.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Så jävla mycket!
29. Tycker du om Kinamat? Aldrig smakat på det.
30. Tycker du om kaffe? Ja!
31. Vad dricker du till frukost? Juice, kaffe eller cola typ.
32. Sover du på någon särskild sida? Mor väggen!
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Oohja! :)
35. Är du en beroendemänniska? Det är jag säkert..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner gör jag inte men jag vet en. : P
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och tror jag.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och andra saker, men lägger det mest på mat.
42. Äger du dyra smycken? Njae.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigg.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det är många! :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Handflatan, Sarah brände mig med en cigg.
47. Vad har du för ringsignal? Thrill..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? De ligger nog några i förrådet där hemma.
49. Flirtar du mycket? Nej, det kan jag inte direkt påstå.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma tror jag, jag vet inte riktigt vilken det är. : P
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inte körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sexboken hos Jenny.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre, innan var det OKEJ.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit rock.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur många timmar jag hade jobbat. : )
59. När var du i kyrkan senast? Juni eller Juli.
60. Bästa konsert? Ingen.. : P

Kommentarer
namn? theresia

den snor jag hähä

2010-11-06 @ 19:15:45
URL: http://kenivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0