Tidsfördriv.

Bästa veckodagen: Fredag&lördag.
Humör: Helt okej.
Favoritgodis: Lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: Oliver, fisk..
Kläder just nu: BH, trosor, jeans, linne tröja och strumpor.
Musik just nu: 36 Crazyfists - Bloodwork
Favoritsaft : Dricker inte saft!
Dagens längtan: Tills Talli kommer hem och tills imorgon.. ^^
Hur många kuddar sover du med: 8 tror jag. ^^
Spelar du nåt instrument: Nej.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Mjess.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Bio eller promenad: Beror på vädret. :)
Dagens borde: Städa egentligen men det tar vi imorgon. :)
Dagens fundering: Hur vi tar oss till och från Vargön imorgon. :P
Snarkar du? Egentligen inte men gjorde tydligen det inatt lite. : P
Rädd för insekter? Ja. -.-
Det här är jag bra på: Hm..
Vad vill du jobba som? Det jag gör nu, med människor. 
Chips eller godis? Beror på vad jag är sugen på. 
Skriver du dagbok? Kan man säga, min blogg.. :P
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Har piercing i tungan, näsan och mitten av under och överläppen.
Hur många syskon har du? Två.
Är du rädd för blod? Nej.
Anser du att du är stark? Ja.
Röker du? Ja..
Snusar du? Nejnej.
Använder du knark? Nej!
Kaffe eller te? Både och, men mest kaffe.
Favoritfärg: Svart, röd, GRÖN(!), vit och grå. :)
Född: Trollhättan, bor i Vänersborg.
Vad åt du senast: En kexchoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0