Hemma från Maxi!

Hej!
Det blev inget Willys idag, vi åkte till Maxi och Rusta istället! : )
Fick köpt lite grejer och mat så det räcker ett tag till! : )
Nu sitter vi och kikar på Family Guy och dricker kaffe och tar det lugnt efter maten..
Det fick bli donken för vi orkade inte laga mat så jag bad pappa köra förbi där istället! ^^
Om två timmar är det jobb för mig och det känns bra.. :)
Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag lägga mig en stund och sen ska jag träffa Frida en sväng. : D
Nu ska jag ta och vika tvätten och slänga in i garderoben och plocka lite innan jag drar till jobbet och imorgon ska jag prata med Maria från jobbet om cykeln jag ska köpa! :D
Wäääj!
Vi hörs imorgon! ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0