9 November 2010

Godmorgon!
Skulle egentligen jobbat natten tills idag men det blev inget för hon ringde och sa att en annan tog natten ist. :)
Gott!
Istället låg jag och Talli och kollade på hImym och skrattade röven av oss! : D
Har varit vaken sen halv 8 - 8 nångång pga tandvärken och satan i helvete va ont det gör! (n) :(
Får huvudvärk av det så det är grymt jävla svårt att sova och det är därför jag är vaken nu.. -.-
Ligger och vrider och vänder på mig så jag skiter i att försöka sova för ligger jag kvar där kommer jag säkert väcka Talli och det är ju ganska onödigt när han ska jobba idag.. : P
Menmen imorgon runt halv 8 ska jag ringa till tandläkaren och kolla efter en tid eftersom de inte hade nån när vi ringde igår.. :/
Vädret är inte det bästa idag heller, det såg ut som om det haglade förut när jag var ute i köket och hämtade en glass för att kyla ner tanden..
Jag vill verkligen inte ha snö nu, jag tycker att snön ska komma runt mitten av december och försvinna efter nyår! :)
Så lär det ju iofs inte bli men man kan ju hoppas! ^^
Lugn dag idag också tror jag, middag, mys och film gissar jag på. ^^ och lite tandvärk men de kan jag inte göra nåt åt.. :(
Äh, nu ska jag kika runt på internet tills jag slocknar i soffan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0