7 November 2010

Hellou!
Sitter i soffan och gör absolut ingenting förutom att lyssna på musik och ha tandvärk! (n)
Min visdomstand på höger undersida börjar växa och det gör grymt jävla asont!! :'(
Så ont att man nästan vill börja gråta!!!! (n)
Ska ringa tandläkaren imorgon och fixa tid och kolla upp det! Kan ju knappt sova för det gör så ont.. :(
Bort till torpa snart för att köpa lite mat oså som vi ska äta idag, Frida kanske hänger med tillbaka också vilket kommer bli kul isf! (-:
Blir nog Avatar idag om vi orkar gå hem till mig och hämta den, annars kanske pappa eller mamma kan komma förbi hit och lämna den..? ^^ : P
En lugn dag blir det iaf idag, film, mys och trevligt sällskap! Sounds greeet! ; D
Jobb imorgon för både mig och Talli så det blir inte många timmar vi träffas imorgon..
Kanske inte träffas på tisdag försen efter 4 eller nåt.. -.-
Det jobbiga är att jag har skola på tisdag direkt efter jobbet så det kommer bli en natt med jobb och hem direkt för att äta och duscha och sen ska jag traska iväg till skolan för att kolla grejer och träffa underbaraste Sabina och höra massa grejer om Egypten eftersom hon var där i 2 veckor eller nåt.. : ) Jeffla hon som åkte till Egypten..
Egypten är det första stället jag hade velat åka till om jag åkte utomlands.. : P
Talli sitter och kolla resor nu och eftersom han börjar jobba igen antagligen så kommer vi ha råd och jag har ju jobb så jag har ju råd jag med.. : D : P
SKITBRA JU! ; D
Nejnej, nu ska jag göra mig i ordning oså ska vi dra till torpa! ^^
Puss!

Kommentarer
namn? sabina

hahaha söt du är :) <3

2010-11-07 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0