5 November 2010

Godmorgon!
Klockan är 8 och jag kom precis hem från jobbet!
Gick jävligt fort med tänke på all den braiga musiken jag la in igår! : D
Sitter iaf här och kollar på Bianca och Leia som hezztar sönder, dricker bubbelvatten och tar en cigg.. :)
Ska snart lägga mig och mysa ner mig med världens bästa pojkvän! ^^
Vet inte vad som händer idag, ska nog ta några öl och sen vet jag inte.. Blir nog en kul kväll iaf! ^^
Jäääääävlar i min lilla låda va dom hezzzzztar nu!! ;o
Undrar nästan om man kan sova när dom springer runt så!? ;o
Får väl iaf försöka.. : P

Nej nu ska jag släcka ciggen och borsta gaddarna och kanske mysa ner mig hos Talli, hans mobil ringde nyss så han kanske ska upp och jobba. : (
Nej, jag kanske får några minuter med han iaf! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0