5 November 2010*

Hej igen!
Vaknade kl 4 ungefär av att jag hade en liten Bianca på bröstet och halsen och en Talli som kramade mig. ^^
Mysigt! :)
Halvligger i soffan och tar en kopp kaffe och en cigg och väntar på Talli som är på systemet och köper lite alkohol som vi ska ha imorgon, ska nog ta mig en smirnoff ice när han kommer tillbaka bara för att det är så jävla gott! : D
Blir tydligen lugnt idag vilket är gott det med, men imorgon blir det att dricka på krogen antagligen, kommer nog bli okej kul :)
Föredrar att sitta hos en kompis och dricka hellre än att gå på krogen faktiskt, men vem vet, kanske ändrar mig efter imorgon..? ;)
Nej nu ska jag ta det lugnt och kika runt på internet tills Talli kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0