4 November 2010

Hejsan!
Talli väckte mig vid halv 2 med kaffe och mugge på sängen! : ) Mysjävel! : D
Gick upp och hjälpte han att städa lite för vi skulle egentligen passa Tindra och Theo idag men mamma tog dom istället så jag och Talli fick det städat iaf. ;) Nice!

Ska snart bort till torpa och köpa lite mat oså innan jag börjar jobba halv 10! : )
Ska ta och kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet nu och sen ta en kopp kaffe och sen drar vi! : )

Igår blev det Halloween maraton fast vi kollade ju inte på alla halloweenfilmer, kollade bara på ettan, lite av trean men den var så jävla dålig för Michael Myers va inte med i den öht sen kollade vi på fyran, femman och sexan och var klara runt 5 nångång och då blev det att sova för att orka upp och vara barnvakt vilket vi inte är. : P
Men det är skönt att vara uppe vid två och inte 4 iaf. : )

Jobb inatt från halv tio till nångång på morgonen och då kommer jag antagligen komma hem till en tom lägenhet för Talli kanske ska jobba! : )
Tråkigt att komma hem till en tom lägenhet bara men bra att han jobbar lite! :)
Nej, nu ska jag ta en cigg och dricka upp mitt kaffe och sen traska iväg. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0