30 November 2010

Godmorgon!
Kom hem från jobbet för nästan en halvtimme sen och la mig och mös lite med Talli innan han skulle iväg och jobba.. ^^
Nu har har precis stuckit och jag sitter här med en kopp kaffe och ska snart in i duschen och sen lägga mig på soffan och kolla lite tv och för att sen somna här. : P
Vaknar inte direkt lätt när jag sover i sängen och jag vill inte sova bort hela dagen idag! :)
Jag ska kolla med pappa om han kanske kan köra mig bort till Uddevalla och hämta min kära cykel som jag köpte av Maria som jobbade på samma jobb som mig förut! : D
Hade vart asnice! ^^
Menmen, vi får se om det går annars ska jag kolla om vi iaf kan låna bilen så kanske Talli kan köra dit! :)
Vi får se! ^^
Inatt kanske det blir jobb igen men jag hoppas på att det inte blir det för Talli fyller år imorgon och kanske hinner sticka innan jag ens kommit hem. :(
Det hade sugit röv isf! :-/
Meeeen vi får se hur allt blir.
Nu ska jag dricka upp kaffet och sen traska in i duschen!
Hörs senare! ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0