26 November 2010

Hejs!
Igår blev det några öl med Jenny, Sofia, Frida, Talli, Andreas(?), Niklas(?) och nån mer som jag inte känner..
Var inte så jättekul så jag, Frida och Talli gick hem till oss och fortsatte här.. :)
Skulle in till bolaget också men det tog sin tid att få ut bilen från snön haha!
Men det gick tillslut och då var det bara att åka. : )
Vaknade vid 2 och satte mig och tog en cigg med Frida innan hon skulle åka till överby med sin mamma och systrar. :)
Har precis varit hemma hos Jenny och ätit mat, skitgod för den delen och jag är asmätt!
Nu har Talli precis dratt hem till David en sväng och jag sitter här med en kelig Bianca och gör inte alls mycket..
Imorgon blir det mat och öl hos Camilla vilket kommer bli askul tror jag! :D
Det var det iallafall för 2 veckor sen! ^^
Nej, nu ska jag ta och koka en kopp te och mysa med Bianca och kika runt på internet! ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0