26 November 2010

Helloou!
Sitter här i soffan och tar en öl för mig själv och lyssnar på musik och kollar på när katterna håller på under madrassen.. : P
Var hemma hos Diana några timmar nyss och hade det trevligt, ser henne inte längre nästan så det var kul :)
Talli kommer nog hem snart och då ska vi väl ta några öl och bara ta det lugnt! ^^
Skulle egentligen med Frida till Tg men jag sket i det för jag tycker det är onödigt att slänga ut pengar för att komma in i 2 timmar och inte dricka nåt, och ska man ha nåt kostar det typ 50 kr för en öl..
Tråkigt men jag tycker det är onödigt iaf.. -.-
Imorgon ska vi hem till Camilla och ta några öl fast det skrev jag nog i förra inlägget. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0