2 November 2010

Godmorgon!
Har varit vaken sen 6 nästan fast somnade i soffan på jobbet i 10 minuter sen kom Camilla. : )
Satt och pratade med henne om allt och ingenting, drack kaffe och bara hade det trevligt! :)
Fick sluta 10 idag och har jobbat i 12 timmar nu..
Ska inte lägga mig i sängen och sova för isåfall kommer jag inte vakna försen vid 5 eller nåt i em.. :-/
Så jag lägger mig nog hyffsat tidigt idag istället. : )
När jag slutade jobba och fick gå hem började det regna och sen kom tåget också så bommarna var nere men jag hade lite tur ändå för när jag väl kom fram till tågrälsen hade bommarna åkt upp! : D HÖHÖ!
Jobb igen på torsdag och sen är jag ledig i helgen om det inte är så att det är kris och jag blir tvungen att hoppa in.

Nej, funderar på att göra i ordning kaffe så det bara är att trycka på knappen sen för Talli ska få frukost på sängen idag! ^^
Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0