16 November 2010

Godmorgon!
Klockan är halv 12 och jag sitter vaken, nästan otroligt... : P
Sitter och kollar på katterna som är helt cp coh som hoppar högare än högast och dricker kaffe! ^^
Camilla kommer snart hit och hämtar mig oså ska vi hem till henne, ta en kaffe, tjöta om helgen och ha det allmänt trevligt tills hon och Mattias sticker iväg till jobbet. : )
Ska passa barnen idag, det kommer bli såå kul! :D
Efter att Talli slutat jobbet blir det att han åker ner till Vargön och håller mig sällskap tills tio då Camilla och Mattias kommer hem från jobbet och när de väl gör de ska de köra hem oss hit! ^^
Så dagen spenderas alltså i Vargön hos Camilla! :)
Ikväll blir det bara mys framför filmer, vi har ju laddat ner Casper the friendly ghost nu som vi nog ska se på! :D
Älska! ^^
Talli får tydligen sluta nu så isf är han snart påväg hem och kan följa med direkt så slipper han ta bussen dit! : )
Yeye, nu ska jag ta och göra mig i ordning!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0