14 November 2010

Godmorgon!
Har varit vaken sen kvart i nio då jag inte kunde somna om.. :-/
Igår var en kul kväll, vi var hemma hos Camilla och Mattias och drack lite smått, det var bara jag, Talli, Camilla, Mattias och Ricky. : ) Skitskoj! :D
Idag mår man ju som förtjänat, hungrig som ett as, trött som en jude och tandvärk. (n)
Iallafall så var det en sjukt rolig kväll och fler såna borde vi ha! ^^
Ska nog snart dra på mig lite kläder och traska iväg till torpa och köpa kattmat och lite sånt.. Seegt men de måste ha mat. : P
Sitter annars och kikar på lite resor för jag vill verkligen åka utomlands!
Vi har pratat på att ta en resa nånstans med Camilla, Mattias, Tindra och Theo.. :)
Hoppas det blir av bara! ^^ Skulle vart skitskoj! : D
Nu har Talli vaknat och jag ska ta och vara social med honom nu! : )
Vi hörs senare! ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0