Söndag 30 maj - 2010

Godmorgon eller aa nej, vasknade kl 10 av min väckarklocka som jag ställde igår för att inte sova bort hela dagen.
Gick upp och kokade en kopp kaffe oså och nu har mamma kokat en till kopp till mig som jag sitter och dricker på nu :-)
Skulle egentligen bada igår men det blev inget, jag satte mig och kollade på underworld istället!
Fy åt helvete va snygg Kate Beckinsale är! ;-o
Någon som håller med mig?

Uffa mej va snygg hon är! och ikväll blir det Underworld 2! :-D

Jag vet inte riktigt vad som händer idag, ska nog bara vara hemma tror jag.. Tror inte vädret är det roligaste fast iofs så  ser jag inte vad det är för väder, har en jeffla bokhylla framför :s
Nej nu ska jag kika runt på internet. Vi hörs!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0