Måndag 31 maj - 2010 uppdatering.

Hej igen!
Kom hem för kanske en timme sen från torpa.
Förut vid halv 2 gick jag in till stan för att det var möte hos Carina med alla i personalen oså fick jag träffa alla! :-) Helkul. :-) Mötet var väl i ca 2 och en halv timme och sen mötte jag Frida och Anders utanför tg typ oså gick vi till Princess och köpte en macchiato och satte oss utanför och fikade! :-) Mysigt!
Jenny och Eva träffade vi utanför oså stog vi och pratade lite med dom innan dom skulle bort till apoteket.
Jag och Frida gick till blomsterhallen för att Frida skulle köpa en morsdagpresent till sin mamma och sen gick vi till bokia för jag skulle kolla efter en kalender eftersom jag har så många tider nu, eller aa många och många, eftersom jag är ny på jobbet så jobbar ju de andra mer.. :p
Kalendrar är skitdyrt, vilket jag inte hade räknat med så jag ska kolla om jag har någon liggandes här hemma annars får jag köpa en imorgon när jag är på Siba med Camilla, Mattias och Tindra. :)
Yeah, efter vi varit på Bokia gick vi ner till RetroHouse och hämtade Anders oså gick vi och mötte Lovisa vid flanaden oså gick vi till torpa och sen hem till Frida och åt. :p :-)
Frida och Anders skulle dra hem till honom så jag fick nyckeln hem till Frida så dit ska jag gå om en stund och sova där ensam, eller aa, Olle är ju där! :-) hihi!
Ringde Sandra på vägen hem oså gick vi till torpa så jag fick köpt cigaretter och sen gick jag hem och nu sitter jag här ombytt och ska snart dra mig. :-)
Tar med mig mitt internet till Frida så jag har någonting att göra mer än att kika på TV:n. :p
Nej, nu ska jag kika efter en kalender och sen dra mig.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0