Första dagen på jobbet.

Hej!
Kom hem för en liten stund sen från jobbet och det har gått hur bra som helst. :-)
Inte van att gå så länge men fan, det får man fan ta! :-)
Carina är iaf jättesnäll oså så jag tror jag kommer trivas! :)
kan inte direkt prata om vad man gör där heller så det blir inget långt inlägg.. :p
Ja, har kokat en kopp kaffe nu som jag har längtat efter sen 2 då vi åkte! :o HAHA!
Jobbade över till halv 10 för att Dana hade jobbat förmiddagen idag så vi sa att hon kunde komma halv 10 ist för kl 9 :-)
Menmen, på måndag ska vi alla ha möte oså för att skriva vilka tider vi jobbar men eftersom jag inte har körkort så jobbar jag bara nätter. Frida vill att jag traska dit nu men det har jag ingen ork till, sitter med huvudvärk, mitt kaffe och en smörgås eftersom jag (mitt smarthead!) glömde smörgåsen jag gjort i ordning som jag kunde äta där borta glömde den hemma i kylen.. 
Nej jag tänkte slänga på en film och fhv somna till den snart men först blir det nog att kika runt på internet.. :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0