9 maj - 2010

Hejsan.
Sitter här med en kopp kaffe och har gjort mig i ordning och ska träffa Frida snart oså ska vi gå till torpa och sen hem till henne eller mig.
Vad vi hittar på återstår att se.. :)
Igår blev det till att ta några öl, vet inte riktigt hur många jag fick i mig men det var några stycken för jag blev full.. HAHA! :p
Var hemma hos Frida och drack med henne och Frida..
Fridas bror kom dit efter ett tag för Anders skulle pierca septum på han och jävlar va jag är avundsjuk ;o
Har velat ha det i så många år nu så jag frågade Anders om han kunde göra det på mig nån dag och det kunde han! :-D YaaaaaaaY! ;-D
Vi började dricka redan vid 3 på dagen och vid 10 var alla öl slut och jag och Sofia var fulla.. :p
Gick hem till Sarah där hon, Sandra och Stina var men inget hände och Sofia hade glömt sin mobil hos Frida så vi gick dit igen och efter de gick jag hem.
Vaknade vid 3 inatt, fortfarade full och kollade tv fram tills klockan var runt 11 tror jag och sen somnade jag om och vaknade igen vid 1 och har varit vaken sen dess.. :)
Nej nu ska jag sms:a Frida så vi kan dra till torpa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0