8 maj - 2010

Hej!
Har varit vaken sen 9 ungefär men har inte haft lusten att sitta vid datorn försen nu.. :p
Igår var en nästan okej dag.. Drack med Sofia och blev lite full.. :p
Jaa, kom hem tidigt, tror klockan var runt 1 för det var så tråkigt så jag satte mig och pratade med pappa och sen gick jag in i Robins rum för att kolla tv och sen slockna jag där.. :p
Skategrejen på Arenan är idag och jag funderar på att traska dit, kanske träffar någon man känner! :)
Idag är det lördag och efter skatesaken vet jag inte vad jag ska hitta på.. :s
På onsdag ska jag, mamma, Camilla, Tindra och Theo åka upp till mormor som fyller 64 tror jag och vara där ett tag och sen åker vi hem igen. blir nog kul! :)
Yeeah, har inget vettigt att skriva så jag tar och hoppar i badet! :-D
Puss!

Kommentarer
namn? Diana

Helvete vad du dricker kvinna :-o

2010-05-08 @ 21:31:33
URL: http://dianajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0