7 maj - 2010

Hejhej!
Sitter i soffan och har precis kollat två avsnitt av that 70's show, lika kul som alltid! :-D
Ingen skola idag heller.. Varför vet jag inte.. :s :p
Men iaf, sitter här med en kopp kaffe och ska snart traska ut på balkongen och ta mig en cigg!
Igår vart det en jättekul dag! :-D
Pappa kom hem vid halv 6 och då åkte vi och hämtade upp Frida hos henne och sen vidare till Överby och fick köpt skor och en bikini! :-)
Hel kär i bikinin!! Skorna också men.. :p HAHA!
Självklart köpte jag ännu ett par converse, tror det är 4 i rad nu.. :p Men jag ääääälskar converse och det är ett av de mest snyggaste och bekvämaste skorna, PLUS att de passar till allt! (-:
Ja, efter vi köpt bikini och skor åkte vi vidare till McD då Frida ville ha cheeseburgare så vi köpte det och sen åkte vi hem.
Eller aa, pappa släppte av oss på torpa så jag fick köpt cigg och en cola.. :)
Gick hem till Frida och träffade Kajsa, Robin, Anders och nån som hette Frida tror jag, men de gick rätt snabbt, inte Anders men de andra.. :p
Anders stack vid 9 för han skulle ut och åka longboard med hans kompisar så jag och Frida drog till torpa och köpte chips och godis! :-D
Efter det gick vi hem till mig och skulle hämta filmen "Avatar", har hört att den ska vara jättebra och eftersom att vi har den hemma skulle vi se den men Robin har lånat ut den till nån tjomme så vi tog med alla Harry Potter filmerna hem till Frida och kollade första igår och sen gick jag hem! :-)
Ja det var min dag..
Juste, på vägen hem åkte det sliskiga raggare förbi mig som stannade och frågade om jag visste att det var dåligt för hälsan att röka..?
HAHA no shieet, jag tror det är fruktansvärt bra och jag tror man lever längre för att man röker..
Tattarjävel, såna människor går mig bara på nerverna. Men jag sket totalt i han och fortsatte gå och han fortsatte prata med mig och sa att jag skulle krya på mig osånt.. Juuuuste!! ;-)
Han såg rätt läskig ut också.. Sliskigt hår med vax eller nåt, bruna snea tänder för att han snusar och aldrig borstar tänderna eller nåt, tjock med en jeansväst och sketen i ansiktet..
Uuuuh vilken inte mysig gubbe..
Idag blir det nog att träffa Frida oså! :-D YAAAAAAAAAAAY! ♥♥
Uppdaterar nog ikväll :-)
Puss!

My lööövly snoopy-shoes! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0