5 maj - 2010

Hej!
Kom hem för ett tag sen från Camilla! :)
Har varit med henne på Överby och fick köpt mig en parfym.. :)
Hittade även en bikini som jag gillar så jag ska kolla med mammsen om hon vill följa med ut och köpa den åt mig.. :p HAHA! :-D
Efter att vi varit på överby åkte vi hem till Camilla och lämnade maten vi hade köpt och sen åkte vi och hämtade Tindra och Theo. :)
Hon släppte av mig för en liten stund sen och nu ska jag strax gå och möta Sandra oså ska jag hon och Sarah åka och lämna deras mammas bil och sen blir det hem till Sandra I guess! :)
Så vad vi hittar på återstår ju att se.
Men nu ska jag borsta gaddarna innan jag drar mig!
Puss!


Smile for the camera! :-D :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0