4 maj - 2010

Hej!
Kom hem runt halv 4 inatt och vaknade inte försen vid 12 så det blev ingen skola idag.. :p
Drog hem till Sandra där hon och Sarah var runt 5 igår och tjötade och berättade för Sarah hur valborg hade varit för hon hade inget minne.. :p HAHA!
Efter ett tag kom Frida och välte ut en kaffekopp full med kaffe och sen satte hon och Sandra sig och målade och Sarah gick hem.. :p
Efter en halvtimme ungefär gick jag och Frida hem till Sarah och stannade där en stund och sen gick vi hem till Frida och spelade super mario allstars! :-D
Hur jävla kul som helst! :-D Hihi!
Gick till torpa vid 9 och köpte chips, dricka och cigg och sen gick vi tillbaka till Frida och fortsatte spela och sen kom Anders en stund men åkte hem vid 12 och jag stannade kvar tills 4! :p
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och gör inte ett skit så jag ska ta och hoppa in i badet tror jag. :)
Puss!


En bild från 08 tror jag.. :p
Hanna och jag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0