29 maj - 2010

Goodmorgon!
Vaknade alldes nyss av att Frida ringer och säger att hon vill träffas.. :p
Orkar inte det just nu för jag är hungrig som en jeffla jude och har tänkt att dra över golven med dammsugaren idag, bara för att! :-)
Efter det får det bli att träffa Frida isf :-)
Idag kommer mamma och pappa hem och det gillas väl lite mindre, känns bra att ha hela lägenheten för sig själv ibland, och jag som aldrig har det, jag fixade med musik och ljus till ett gott bad igår! :-) Myyys!
De kommer ikväll så jag har hela lägenheten fram tills dess och jag ska städa..
Nej, nu hör jag att kaffet är klart så jag ska hämta det och göra mig en smörgås! :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0