27 maj - 2010

Hejsan!
Sitter här med en god kopp kaffe och ska snart traska in till stan till banken för att fråga efter mitt banknummer..
Behöver det när jag ska ringa till a...blablabla någnting senare så jag kan få min lön! :-)
Sen är det klart och jag börjar 14.00 imorgon! :-)
Börjar bli pirrigt men jag har träffat Dana och hon är huur rolig och trevlig som helst! :-D Så jag kommer nog trivas kalasbra när jag har någon bredvid mig, men när jag tar första nattpasset själv kommer jag nog vara jättenervös! :p HAHA! Det är om några gånger.. :p
Såå glad för att min syster fixat detta jobbet till mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. :p ♥
Vad som händer efter vi varit i stan vet jag inte.. :s Ska snart traska förbi Frida som ska med mig in och sen blir det väl att vi traskar runt där eller nåt.. :s :p Aaja, vi får se! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0