26 maj - 2010

Hej!
Sitter här och gör absolut ingenting, mamma sitter och irriterar mig på alla möjliga sätt och jag blir bara irriterad.. -.-
Uuh..
Camilla var här i nån timme nyss men stack till jobbet för en liten stund sedan så jag passade på att fråga lite om jobbiet oså, och Camilla ska prata med Carina senare idag när hon slutat jobba om hur det blir med min intervju oså, så nu håller vi tummarna på att jag får en intervju och sen att jag få jobbet! :-D (yy)
Igår blev en lyckad dag, den spenderades med Diana hos henne i några timmar och sen gick vi hem till Sandra som bjöd på kaffe och massa roliga skratt! :-)
Efter nån/några timmar hos henne gick vi hem till mig och åt och sen satte vi oss på balkongen och tjötade om allt och ingenting.. :-)
Sen följde jag henne hem och sen gick jag förbi Frida och träffade henne och Olle, som jag saknat henne eller! :p
Ska ta och göra mig i ordning för jag ringde soc i fredags så jag har möte idag kl 3. Vill ju inte egentligen men nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat en tid.
Jag uppdaterar senare när jag kommit hem.. :-)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0