25 maj - 2010

Hej!
Har varit vaken sen kl 10 då Camilla kom hit på en kaffe och sen stack vi till siba! :-)
Hade ju iofs inga pengar men Camilla sa att jag kunde låna av henne sålänge men det gjorde jag inte.. :p känns inte alls okej :p
Kom hem nyss och är proppmätt, tänkte köpa en macchiato men det blev heeeeeelt fel! (n)
Köpte 2 expresso macchiato för 54 kr.. Och det var bara kaffesump typ, alltså så lite att det knappt syns och smakade bara kaffebönor.. :o
Bara för detta ska jag köpa en riktig macchiato till Camilla när jag får pengar! :o :-D
Falcon skulle ringa Camilla senare idag för att kolla hur det blir med intervjun senare, kanske blir idag eller imorgon, beroende på hur hon jobbar..
Nej, nu ska jag koka en kopp kaffe och ta en cigg i detta skitväder! Tur att man har inglasad balkong! (yy)
Puss!


Folk tror att det är jag som är Camillas tvilling! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0