24 maj - 2010

Godmorgon!
Sitter och dricker kaffe just nu, skolan orkar jag inte gå till idag så jag ska traska hem till Frida om en stund. :)
Började spy igår också precis efter att jag borstat tänderna så det var bara att borsta de igen!
Vet inte riktigt vad som händer men illamående och trött är jag idag iallafall.. (nn)
Jobbintervjun kanske blir idag, fast det är inte riktigt säkert för det beror på hur Falcon jobbar oså.. Men annars är den nog idag Camilla skulle höra av sig om hur det blir med det senare. :-)
Ska snart göra mig i ordning men måste käka nånting för jag svääääääääääälter! ;o
Uuh, kan ha väldigt mycket med att jag spydde och mår illa idag.. :s
Frida messar mig nu och säger att jag ska traska dit så jag ska kolla med mamma om jag kan få några kronor till ett paket cigg.. (aa)
Nej, nu ska jag sminka mig oså innan jag drar mig!
Puss!


Everything isn't meant to be okay..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0