24 maj - 2010

Hej igen!
Kom hem för en liten stund sedan från Frida! :-)
Har haft en supertrevlig dag idag! :-D Kom hem till Frida runt halv 11 eller nåt, oså var vi hos henne fram till typ halv 3 då vi gick till plantaget för Frida skulle prata om en grej.. Efter de gick jag och Frida ner till RetroHouse och träffade Jocke och sen vidare hem till Jenny som bjöd på kaffe och mat. :-) Snäll kusin jag har! :-)
Stack väl från Jenny vid 7 typ och vidare hem till henne och så kul har jag nog inte haft på aslänge! :-D HAHA!
Hjälpte henne att bära en madrass till hennes mamma och sen gick vi vidare till Jocke och Angelica och hämtade en kattlåda och kattsand för Frida ska ta hand om Olle nu istället för att Sandra gör det..
Lämnade det och sen gick jag hem. :-)
Ska strax hoppa in i duschen men såg att mamma och pappa har köpt de goa frallorna och jag måste bara ta mig en! (aa)
Juste, det blev ingen intervju idag för hon hade glömt av en fotbollsgrejs hon skulle gå på klockan fem så det blir kanske imorgon istället. Jag hoppas verligen att det blir en intervju snart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0