23 maj - 2010

Hejsan!
Pratade nyss med Camilla om jobbet oså och Camilla är nästan helt säker på att jag får det! :-D Ska kanske på jobbintervjun imorgon efter skolan så vi får bara hoppas på att hon gillar mig, men det gör hon nog! ;-)
Hon sa även att jag kommer få jobba jättemycket nu eftersom Falcon bara har 5 stycken i personalen som jobbar.. Så ja, jag kommer ha att göra på nätterna! :p
Vaknade vid 12 nångång - skitarg(!) för nåt som hände igår.. Jag vet varför jag var arg men jag hade ingen anledning att vara det. :s Ja, dricker man öl kan man bli jävlig.. :p Jag hade förövrigt en jätterolig kväll igår och det får jag ju tacka för, fast den blev rätt galen.. Vissa saker kanske inte behövdes göra men what happend in Fridas lägenhet stays in Fridas lägenhet typ! :p HAHA! Men det var väldigt mycket naket.. ;p
Nej nu ska jag kolla bilderna som togs igår. :-)
Fick ett sms av Robin att Malin och Michael fick en liten pojk igår så GRATTIS till dem! :-D
Puss!




Orkar inte slänga in fler bilder, segt som satan.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0