19 maj - 2010

Hej, eller ska jag säga godmorgon?
Vaknade för en liten stund sen, kollade på mobilen och hade 8 missade samtal och 4 sms.. :p
Någon har verkligen försökt få upp mig till skolan idag. :p
Aja det blev ju inte så lyckat så.. :s
Men jag har en fruktansvärt rolig nyhet! :-D
Jag kanske får jobb snart!! :-D Huuuuur bra är inte det då!? ;o ;-D
Falcon ville intervjua mig först oså och se hur jag är som person oså innan, men det ska nog gå bra! :-)
Isf får jag nattjobb, och eftersom att jag knappt kan nana på nätterna blir det skitbra! :-D :p
Ja, ska ringa syster nu och prata lite mer om det, hon hade ring imorses då jag knappt kommer ihåg att jag pratat med henne.. :p Såg bara att det var ett samtal mottaget från henne när jag kollade mobilen imorses.. :p
Jaja, nu ska jag dra på mig kläder och sen dricka upp mitt kaffe och ringa syrran! :-D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0